| -->
MY Coffee/قهوتي MY Coffee/قهوتي
الابراج

آخر الأخبار

الابراج
جاري التحميل ...

يا احلي ما في الايام





أحلى ما في الأيام






ويّاك ما فيش ولا حاجة بعيد في الدنيا ديّا كل اللي بحلم بيه ويّاك بشوفه بعينيّ


كفاية عليّا أحس بهواك ويّاك ما فيش ولا حاجة بعيد في الدنيا ديّا كل اللي بحلم بيه ويّاك بشوفه بعينيّ


كفاية عليّا أحس بهواااااااك يا أحلى ما في الأيام يا عمري انا


هاعشلك سنين العمر عشان بحبك أنايا أحلى ما في الأيام يا عمري انا


هاعشلك سنين العمر عشان بحبك أنا


في بعاد بقى ولا في لقى حفضل كده من كتر شوقي وخوفي عليك ولهفة عينيا


ما بقتش عارفه اقولك ايه وايه اللي فيا ماليش دنيا تانية..


.. حياتي معاااك من كتر شوقي وخوفي عليك ولهفة عينيا ما بقتش عارفه اقولك ايه وايه
اللي فيا ماليش دنيا تانية.


... حياتي معاااك يا أحلى ما في الأيام يا عمري انا


هاعشلك سنين العمر عشان بحبك أنا


يا أحلى ما في الأيام يا عمري اناهاعشلك سنين العمر عشان بحبك أنافي بعاد بقى ولا في
لقى حفضل كده

زائرنا الكريم : رجاءآ لاتنسى الاشتراك بقناتنا تشجيعآ لنا لتقديم الافضل وحتى يصلك كل جديد
  
شكرا لك .. الى اللقاء 
*
*

ليست هناك تعليقات:

,

جميع الحقوق محفوظة

MY Coffee/قهوتي

2018