| -->
MY Coffee/قهوتي MY Coffee/قهوتي
الابراج

آخر الأخبار

الابراج
جاري التحميل ...

عرفت معني الحب ؟ ساموزين



عرفت معنى الحب ولا لسه محستوش ؟ ... احساس غريب حسيته مرة ومنستوش


قلبه سهرت الليل عشقاله وملئتوش .. اصله عيونى عودونى مايناموش

شوف من كام سنه .. وانا اهو زى ما انا .. لسه فاكر حبنا .. كل يوم بشتاق اليك

شىء غريب بياخدنى ليك .. ايوة جد بحن ليك .. نفسى اشوف عينيا دايما ادام عنيك

شوف من كام سنه .. وانا اهو زى ما انا .. لسه فاكر حبنا .. كل يوم بشتاق اليك

شىء غريب بياخدنى ليك .. ايوة جد بحن ليك .. نفسى اشوف عينيا دايما ادام عنيك

عرفت معنى الحب اللى شايله في قلبى ليك .. بص في عنيا جوه منها هتلاقيك

من نسمه حتى حبيبى ايوة بخاف عليك .. وانت معايا ومش معايا بحس بيك

عرفت معنى الحب اللى شايله في قلبى ليك .. بص في عنيا جوه منها هتلاقيك

من نسمه حتى حبيبى ايوة بخاف عليك .. وانت معايا ومش معايا بحس بيك

شوف من كام سنه .. وانا اهو زى ما انا .. لسه فاكر حبنا .. كل يوم بشتاق اليك

شىء غريب بياخدنى ليك .. ايوة جد بحن ليك .. نفسى اشوف عينيا دايما ادام عنيك

زائرنا الكريم : رجاءآ لاتنسى الاشتراك بقناتنا تشجيعآ لنا لتقديم الافضل وحتى يصلك كل جديد
  
شكرا لك .. الى اللقاء 
*
*

ليست هناك تعليقات:

,

جميع الحقوق محفوظة

MY Coffee/قهوتي

2018