| -->
MY Coffee/قهوتي MY Coffee/قهوتي
الابراج

آخر الأخبار

الابراج
جاري التحميل ...

فات المعاد ام كلوم


فات المعاد و بقينا بعاد
و النار بقت دخان و رماد


فات المعاد

تفيد بإيه يا ندم و تعمل إيه يا عتاب؟
طالت ليالي الألم و تفرقوا الأحباب

كفاية بقى تعذيب و شقى
و دموع بفراق و دموع بنؤا

تعتب عليا ليه
أنا بأديا إيه؟

فات المعاد.. فات المعاد

****

ياما كنت أتمنى أقابلك بإبتسامة
أو ينظرة حب أو كلمة ملامة

بس أنا نسيت الإبتسامة
زي ما نسيت الآلام
و الزمن بينسي
حزن و فرح ياما

إن كان على الحب القديم
إن كان على الجرح الأليم

ستاير النسيان
نزلت بقالها زمان

و إن كان على الحب القديم و أساه
أنا نسيتو أنا, با ريت كمان تنساه (كيف؟)

تفيد بإيه ياندم و تعمل إيه يا عتاب؟
طالت ليالي الألم و تفرقو الأحباب

و كفاية بقى تعذيب و شقى
و دموع بفراق, و دموع بنؤا

تعتب عليا ليه؟
أنا أبأديا إيه؟

فات المعاد ..
زائرنا الكريم : رجاءآ لاتنسى الاشتراك بقناتنا تشجيعآ لنا لتقديم الافضل وحتى يصلك كل جديد
  
شكرا لك .. الى اللقاء 
*
*

ليست هناك تعليقات:

,

جميع الحقوق محفوظة

MY Coffee/قهوتي

2018