السبت، يناير 16، 2010

فــوائـد الـزوجــة الـنـكـديــة‎




   
  

http://2.bp.blogspot.com/_7XxUgUDHtYs/SzNMmOwkYHI/AAAAAAAAAHY/X2QWplLIz8o/s320/%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%88%D8%AC%D8%A9+%D8%A7%D9%84%D9%86%D9%83%D8%AF%D9%8A%D8%A9.JPG

 من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ
فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:


http://1.bp.blogspot.com/_C3YQz72CLmI/Sd3zFleXRbI/AAAAAAAAAMI/jVJl4n4gXM4/s400/argument-saida.jpg
 تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله


طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل




http://1.bp.blogspot.com/_C3YQz72CLmI/Sd3zFleXRbI/AAAAAAAAAMI/jVJl4n4gXM4/s400/argument-saida.jpg
تساعد الزوج على غض البصر


لأنه سوف يكره صنف الحريم  






http://images.alwatanvoice.com/images/topics/images/3559285861.jpg
تساعد الزوج على صلة الرحم


لأنه على طول هربان عند أمه


http://images.alwatanvoice.com/images/topics/images/3559285861.jpg
 تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه
 لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل


http://images.alwatanvoice.com/images/topics/images/3559285861.jpg
وأخيراً ،تجعل من زوجها رجلاً عظيماً
فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل
مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:
"وراء كل رجل عظيم إمرأة"


http://media.galileosolutions.net/638/news_ce00e8bd-489b-4c4d-a3c5-ddd84746cbaa.gif

هناك 10 تعليقات:

عالم الحب يقول...

يسعدني أن أكون أول من يرد على هذا الموضوع المرح :)
فعلاً فالزوجة النكدية هي كذلك وفوائد تصرفاتها ثمينة ل وووو ل
سلمت يمناكي خيتوو على هالطرح الجميل
تقبلي مروري المتواضع
لكي أرقُّ المُنى من عالم الحب:)

♥ شـــذا ♥ روحــــي ♥ يقول...

عالم الحب

هههههههههههههههه

والله يا اخي النكد بيقصف العمر الله يبعدة عنك

يسلموووووو مرورك الدائم يا اخي بارك الله فيك

تحياتي

مهاجره بإحساس يقول...

عشان كذا انا حنظم حزب للنكد الزوجي

بما ان له هذه الفوائد الكبيره

هههههههههههههه

اشكرك اختي الغاليه

فعلا استمتعت

تحيتي لك

♥ شـــذا ♥ روحــــي ♥ يقول...

مهاجره بإحساس

ههههههههههههه

سعيدة بمرورك نورتيالمدونة اهلا بيك اختي الغالية

هو فعلا مفيد جدا للزوج هههههههه

كلك ذوق عالي نورتي يا قمر

تحياتي

Dr. Mohammed Ali يقول...

هاهاها, اللة عليك,
على هيك راح يوافقك الرائ جميع النساء..
اللة يعين الرجال على انساء :)
موضوع ممتع وشيق.
تحياتي العطرة لك

♥ شـــذا ♥ روحــــي ♥ يقول...

Dr. Mohammed

دكتور نحن في الخدمة بنساعد الرجل علي الالتزام

ميرسي لمرورك العطر مرحبا بك ملايين

لك ودي

جايدا العزيزي يقول...

شذا

عارفه انا رديت كام مرة على الموضوع

واول ما ابعت التعليق الجهاز يهنج


يارب يوصل المرادى


اما بالنسبه للموضوع


ههههههههههههههه



موضوع جامد طحن


روش يعنى جايز يكون صح



وانا بحب اجرب كل جديد


اسيبك بقى علشان


بكرة النكد بكرة


والنهاردة بستعد لبكرة


شكرا غاليتى على الموضوع

♥ شـــذا ♥ روحــــي ♥ يقول...

جايدا العزيزي

هههههههههههه انا وشي وحش اوي كدة والجهاز يهنج

بصي هيتبهدلوا هيتبهدلوا مافيش مفر بكرة النكد وبعدة النكد

وكل يوم نكد في نكد

هههههههههههههه

يسلمووو يا قمر مروك وردك

نورتي المدنة بطلتك الرقيقة

دمتي بالف خير

عبد العزيز حسين عمار يقول...

اولا مبروك الاستايل الجديد للمدونة وثانيا شكرا على متابعتك لمدونتى القانونية وثالثا موضوعك هذا شيق وخفيف الظل ولكنك نسيتى ايضا ان الزوجة النكدية قد تؤدى بالزوج الى مستشفى المجانين او على الاقل صداقته للضغط والسكر .... شكرا لك واخيرا انا نسخت صور منى ذكى واطلب منكى صور عمرو دياب فهو مطربى المفضل منذ كنت فى الصف الاول الثانوى

♥ شـــذا ♥ روحــــي ♥ يقول...

استاذنا الكبير \ نورت الدنيا كلهاااااا

سعيدة بمرورك الكريم هلا بيك ..

بالنسبة لمستشي المجانين والامراض كمان دي شىء متوقع هههههه ونحن في الخدمة سهل جدا علي الوجه النكدية

انا بصراحة مقصرة لزياتي لمدونتك الجميلة المفيدة

وانا بعاقب نفسي بصراحة لان فاتني كتير ولكن اوعدك بالمتابعة المستمرة يارب ديما متمز ومتالق

بالنسبة للاستيل الله يبارك فيك وميرسي لذوقك العاالي

نورت الدنيا مش المدونة بس

بالنسبة لصور عمرو دياب من عيوني حاااااضر انا كمان بحبة جدا ولكن مش مطربي المفضل يعتبر التاني بعد هاني شاكر

يسلموو مرورك يا استاذنا

Google PageRank Check Page Rank Check Syria Planet RSSMicro FeedRank Results Google PageRank Check Blog Directory - OnToplist.com Free counter and web statsHome & Garden BlogsTHE BOBs
 

Designed By Blogs Gone Wild!